Beställ en design

Är du intresserad av att få din blogg designat utav mig?
I sådana fall så skickar du ett mail (OBS - inte msn. Det är inte min personliga email så ni kommer inte att kunna nå mig via msn) till [email protected] där du beskriver hur du vill att din design ska se ut, ju nogrannare desto bättre.
Jag gör hela designer till blogg.se och webblogg.se. Bloggar du någon annan stans så går det bra att beställa enbart en header.

Det viktigaste att ha med i mailet är:
» Din bloggadress så att jag kan hitta till dig
» Bifoga de bilder du vill ha med
» Vilka färger du vill ha i din design
» Vilket tema du vill ha på designen
» De texter du vill ha i header/menyn
» (ditt namn, en låttext, ditt motto?)
» Om menyn ska vara till höger eller vänster
» Vilken form du vill ha på headern
» (rundare eller raka hörn? Något annat coolt kanske?)
» Övriga funderingar/önskemål

Betalning och priser:
Vanlig design: 100kr
Avancerad design: 150-300kr
(scrolla ner en bit för att se vad som menas med en vanlig respektive avancerad design)

Jag gör din design på någon av mina test-bloggar och när den är klar kontaktar jag dig så får du se om du vill göra några ändringar eller liknande - du ska bli nöjd med din design! När du godkänt designen för du över/skickar pengar till mig och du får designen på din blogg. Du väljer själv om du vill ge min dina inloggningsuppgifter så att jag sätter in den till dig eller om du vill ha stil- och kodmallen skickade i ett textdokument så att du kan sätta in den själv.

Designutlottning:
Med gämna mellanrum kommer jag att dra igång en designutlottning där du har chansen att vinna en design - helt gratis såklart. För att inte missa nya utlottningar kan du lägga till mig på bloglovin.com (utlottningarna kommer upp på min personliga blogg också så du kan hålla koll på dem där med).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Med en vanlig design menar jag
Exempel på vanliga designer är: sabinasoftic.blogg.se och viktoriagraf.blogg.se

Med en avancerad design menar jag att designen kräver extra kodning och alltså tar längre tid. Det kan till exempel vara om du vill dela upp dina kategorier i fler rubriker, om du vill ha en skugga runt bloggen, om du vill ha en ruta med skuggning runt kommentarerna eller om du vill ha pop-up fönster.
Exempel på avancerade designer är: min personliga blogg och strawberrytree.blogg.se

Klicka här för att se några tidigare designer jag gjort.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Om du har övriga frågor kan du kontakta mig på [email protected] eller skriva en kommentar på min Pavona-blogg som du finner här.

Kommentarer

Trackback